Zamów bezpłatną wycenę!

Wypełnij poniższy formularz, opisz zabudowę lub kuchnię, jaka Cię interesuje (możesz załączyć gotowy projekt), a nasz handlowiec odeśle Twój indywidualny projekt wraz z wyceną. Nie czekaj, już teraz zamów bezpłatną wycenę i poznaj koszt wymarzonej kuchni lub zabudowy! Jeżeli chcesz umówić się na pomiar i wykonanie projektu w Twoim domu, zaznacz pole „Proszę o kontakt telefoniczny”, a nasz projektant zadzwoni do Ciebie w ciągu 48h!

Zamów bezpłatną wycenę lub wizytę projektanta!

Załącz projekt:

(max. 2mb.)

proszę o kontakt telefoniczny
Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Indeco Trójmiasto s.c. moich danych osobowych w celach informacyjnych związanych z ofertą handlową firmy (zgodnie z art. 23 ust. 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 o ochronie danych osobowych Dz.U. Nr 133 poz 883).
Szafy na wymiar
Kuchnie na wymiar
Meble na wymiar
Oferta hurtowa
Dla architektów
Promocje
Wyprzedaże
Szafy na wymiar
Kuchnie na wymiar
Meble na wymiar

Gwarancja jakości

Karta gwarancyjna/Gwarancja Jakości

Nasza gwarancja obejmuje wady materiałowe i wykonawcze produktów. Gwarancja obowiązuje od dnia wystawienia faktury końcowej. Nie wyłącza obowiązków wynikających z rękojmi.

 

Okres obowiązywania gwarancji w użytkowaniu domowym:

 

  • Zewnętrzne i wewnętrzne elementy nieruchome (korpus, ścianki boczne, ścianki działowe, półki, drążki): 2 lata
  • Zewnętrzne i wewnętrzne elementy ruchome (fronty suwane, fronty otwierane, szuflady, drzwiczki, pantografy itp.): 2 lata
  • Fronty suwane wykonane w profilach aluminiowych: gwarancja wieczysta. Gwarancji tej udzielamy na wózki jezdne. Wymienimy je bezpłatnie (wózki plus usługa wymiany) na nowe przez cały okres użytkowania zabudowy.
  • Paski buforowe: 1 rok
  • Elementy okuć i  akcesoria: 2 lata
  • Dożywotnia gwarancja jakości udzielana przez Blum Polska Sp. z o.o. na okucia meblowe tzn. systemy zawiasów, szuflad oraz podnośników frontów górnych. Dożywotnia gwarancja jakości dotyczy wyłącznie okucia zamontowanego w meblu, a czas jej obowiązywania kończy się wraz z zakończeniem użytkowania tego mebla przez konsumenta. Więcej szczegółów na stronie producenta: https://www.blum.com/pl/pl/ideas/lifetime-warranty/ 

 

Proces zgłaszenia wad/ reklamacji:

 

  • Przygotuj dowód zakupu (paragon, fakturę, umowę)
  • Wybierz jeden z wariantów zgłoszenia:

- sms pod nr: 513 621 773;
- telefon pod nr: 513 621 773;
- e-mail na adres: serwis@indecotrojmiasto.pl
- list polecony na adres: INDECO Tójmiasto S.C., ul. Narwicka 2c, 80-557 Gdańsk

 

  • Dołącz do zgłoszenia: numer umowy, adres realizacji, opis problemu, telefon kontaktowy, fotografię obrazującą problem (opcjonalnie).

 

Postępowanie gwarancyjne:

 

Po weryfikacji i uznaniu zgłoszenia za zasadne, wykonamy wszelkie niezbędne prace (wymiana/ naprawa) konieczne do przywrócenia produktu do stanu wolnego od wad. Pokryjemy koszty materiału, produkcji oraz prac grup monterskich.

 

Pamiętaj, że duża część elementów Twojego produktu jest wykonywana specjalnie na indywidualne zamówienie – w związku z czym czas oczekiwania na naprawę może wynieść nawet do kilku tygodni. Ze swojej strony dołożymy starań, aby okres ten był jak najkrótszy. Wykonane naprawy i konserwacje nie przedłużają okresu trwania gwarancji.

 

 

Gwarancja nie obejmuje:

 

  • Zużycia i uszkodzeń wynikających z nieprawidłowego użytkowania, przechowywania, czyszczenia, uszkodzeń mechanicznych, nadmiernego przeciążenia. W szczególności dopuszczenie do kontaktu z dużą ilością wody, tłuszczem, kurzem, pyłem, ujemnymi temperaturami, wysokimi temperaturami, wysoką wilgotnością
  • Nieprzestrzegania zaleceń dotyczących właściwej konserwacji i pielęgnacji
  • Uchybień pozornych wynikających ze specyfiki użytych materiałów. W tym: niejednolitość faktury, różnice kolorystyczne, różnice morfologiczne materiałów naturalnych (np.: drewno, okleiny naturalne, forniry, bambus, kamień); różnice w strukturze laminatu i połączonego z nim obrzeża pcv wynikające z używanych przez producentów technologii, widoczne linie łączenia dwóch materiałów wynikające z samej technologii ich spasowania
  • Drobnych wad materiałów całkowicie niewidocznych po zamontowaniu i nieistotnych dla prawidłowego użytkowania produktu, mikroskaz na elementach zewnętrznych widocznych z odległości mniejszej niż 1 metr
  • Drobnych czynności możliwych do wykonania we własnym zakresie (np.: wymiana żarówki, regulacja zawiasów, dokręcenie poluzowanej śrubki, usunięcie zabrudzeń itp.)

 

Koszty dodatkowe serwisu:

 

  • Czyszczenie wózków jezdnych z kurzu/brudu: 10zł/szt.
  • Regulacja frontów suwanych po upływie 14 dni od dnia realizacji: 15zł/szt.
  • Regulacja drzwiczek otwieranych, systemów wysuwanych po upływie 14 dni od dnia realizacji: 10zł/szt.
  • Przyklejnie paska buforowego: 6zł/metr bieżący
  • Dojazd grupy monterskiej po upływie 14 dni od dnia realizacji: 61 zł na terenie Trójmiasta, 2 zł/km poza terenem Trójmiasta

 

Sprawdź lokalizacje naszych ekspozycji

Gwarancja jakości

Ubezpieczenie prac

Wieczysta gwarancja

Wypożycz
wzorniki

Wirtualny
salon

Transport i montaż

Pomiar

Na raty

Szkło dla domu:

Adres ekspozycji firmowej:

ul. Złota Karczma 26

80-298 Gdańsk

Nr tel. 888 426 851

E-mail: biuro@indecotrojmiasto.pl

NIP: 9571075993

REGON: 360187548

Regulamin

Polityka prywatności

Adres ekspozycji firmowej:

ul. Złota Karczma 26

80-298 Gdańsk

Nr tel. 888 426 851

E-mail: biuro@indecotrojmiasto.pl

NIP: 9571075993

REGON: 360187548

biuro@indecotrojmiasto.pl

Regulamin

Polityka prywatności